Výprodej    Autohifi    Alarmy    Elektro    Exteriér    Interiér    Motor    Kola    Spoilery    Světla    Výfuky    Podvozek    Ostatní   

Všeobecné obchodní podmínky pro nákup v tomto internetovém obchodě

1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.

2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB

Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, telefonu, e-mailu, či písemně na naši adrese.
Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Rozměry, hmotnost, výkony, kapacita a ostatní údaje uvedené na našich stránkách, v katalozích, prospektech a jiných tiskovinách jsou údaji nezávaznými a vycházejícími z údajů výrobců. V případě nesrovnalostí Vás samozřejmě budeme kontaktovat.
Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky a zároveň řádně vybavené českými návody k obsluze, záručními listy a seznamy pozáručních servisních středisek je-li to pro daný druh zboží obvyklé.
Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím. V jednotlivých, zejména v dostupnosti nebo cenově náročnějších případech, si prodávající vyhrazuje právo k vzniku smlouvy potvrzením objednávky nejlépe osobně nebo telefonicky a úhradu finanční zálohy kupujícím.
V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, má naše firma právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si vyhrazujeme i v případě, kdy výrobce přestane dodávat objednaný produkt nebo uvede na trh novou verzi produktu popřípadě výrazným způsobem změní cenu produktu.

3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem případně telefonicky. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.

4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Každou objednávku můžete do 24 hodin zrušit a to telefonicky, či e-mailem a to bez udání důvodu. Stačí uvést číslo objednávky nebo jméno, e-mail a popis objednaného zboží či služby.

5) BALNÉ A POŠTOVNÉ

Objednané zboží vám zašleme poštou jako dobírku případně obchodní balík nebo přepravní službou.
V případě, že jste na naší rozvozové trase bude o dodání informováni telefonicky nebo emailem.
Osobní předání je zdarma .
Cena poštovného a balného se může lišit i podle váhy a velikosti objednaného zboží.

Zpravidla činí při platbě předem na účet pouhých 90Kč,
v ostatních případech 140Kč,
nadrozměrné nebo příliš těžké zásilky 250Kč.
Jestliže je na eshopu uvedena akce např. objednávka nad 6tis. Kč = doprava zdarma, platí tato informace pouze pro objednávky zasíláné v České Republice.

Zasíláme i na Slovensko, ale pouze při platbě předem na účet, za 260Kč. Než provedete platbu, vyčkejte na potvrzení dostupnosti zboží. Vyhrazujeme si právo, při nadrozměrných nebo příliš těžkých zásilek na Slovensko naúčtovat zvýšenou taxu dle ceníku přepravce - samozřejmě informujeme zákazníka.

Zasíláme i do jiných zemí. Podmínkou je také platba předem a cena za dopravu se odvíjí individuálně podle ceníku přepravních společností.

Při převzetí dobře překontrolujte stav zásilky.
Jakékoliv poškození reklamujte u dopravce!

6) DODACÍ LHŮTA

Dodací lhůta je od 1-30 dnů, není-li uvedeno jinak. Po zrevidování objednávky Vás orientačně informujeme  o přesnějším termínu dodání. V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme Vás kontaktovat.

7) VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Dle zákona, můžete nepoužité a nepoškozené (tzn. v originálním balení) poslat zpět na naši adresu nebo se domluvit na výměně za jiné zboží ve lhůtě do 14dnů od převzetí zásilky.
Zboží a fakturu stačí zaslat doporučeným poštovním balíkem (ne na dobírku!) na naši adresu (David Janák, Vilová 272, 739 32, Horní Datyně) nejpozději tak aby byla zásilka u nás do 14dnů od doručení na Vaši adresu.
Jestliže bude některý údaj nesprávný může dojít k nepřevzetí Vaší vrácené zásilky, proto prosím dbejte na správnost údajů na balíku!

Náklady spojené s vrácením nebo vyměňováním případně s uvedením do původního stavu nese v plné výši kupující.

POZOR! V případě, že jste zakoupili zboží, které jsme pro Vás extra objednávali a vrácení zboží nebude důvod k reklamaci (např. nepasuje, nelícuje přední nárazník, světlomet apod. z důvodu, že Váš vůz je po nehodě apod. nebo jednoduše bez udání důvodů), vyhrazujeme si právo Vám naúčtovat náklady spojené s objednáním této položky (většinou ze zahraničí).
O tyto náklady i náklady na dopravu na Vaši adresu Vám bude ponížena cena objednávky. 


Taktéž upozorňujeme různé vtipálky, nerozhodné zákazníky, zákazníky, kteří si nepřevezmou zboží z jakéhokoliv důvodu a NEUVĚDMONÍ NÁS řádným a včasným stornováním objednávky:

Objednávkou přes e-shop, potrvzujete mezi Vámi a eshopem kupní smlouvu, na kterou se Vážou tyto obchodní podmínky a občanský zákoník.
Nejprve požádáme o vyrozumění nesrovnalostí a pokoušíme se s Vámi spojit přes uvedené kontakty.
V případě nereagování, nedostupnosti, záporné komunikace jakékoliv pohledávky bez odkladu vymáháme právní cestou.


9) REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem.
Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Jakékoliv vzniklé vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme, proto prosím důkladně překontrolujte zásilku ihned po převzetí!

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, dle zákona, pokud není uvedeno jinak.
Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady!

Veškeré činnosti související s aplikací prodávaného zboží (montáž, seřízení, nastavení, dopasování a práce s tím spojené) je oprávněna provádět pouze zkušená osoba s patřičnou odborností (karosář, lakýrník, mechanik apod.).
V případě uplatnění záruky je nutné doložit tuto skutečnost jako potvrzení oprávněnosti reklamace.

Záruka se nevztahuje na:

a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním
d) vady způsobené přepravcem (zákaník je povinen si při převzetí zboží překontrolovat)

Postup při reklamaci:

1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace a Vaši adresu
4) přiložte doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy ode dne převzetí zboží naší firmou.

10) NEPŘEVZETÍ ZBOŽÍ - podvodníci, vtipálci apod. - ČTĚTE POZORNĚ!

V případě, že si objednáte zboží, které si následně nevyzvednete, tudíž nám způsobíte škodu za zaslání zboží, budeme nuceni náhradu škody řešit právní cestou, pokud tak samovolně nedojde z Vaší strany!
V případě složité osobní situace zákazníka, ale kladné reakce na pohledávku, jsme ochotni řešit situaci smluvní pokutou.

Odeslání objednávky je totiž podmíněné souhlasem s nákupním řádem, ve kterém je toto již zmíněno, čímž se, v případě nevyzvednutí zásilky, k úhradě nákladů spojených se zasláním přímo zavazujete.
Toto platí i v případě objednání zboží při jehož hodnotě dopravné a balné neúčtujeme! Tato částka je ve formě slevy na zakoupené zboží a my samozřejmě přepravní službě dopravné platíme.

Abychom předešli komplikacím, jsou dvě možnosti.
1. zašlete nám dlužnou částku za poštovné a balné
2. uhraďte objednávku předem vč. dopravného a balného + dopravné a balné (za opětovné zaslání)
převodem na účet:
mBank
majitel účtu: David Janák
č.ú.  670100-2209259418/6210
variabilní symbol: číslo objednávky
a my Vám zásilku opět pošleme na Vaši adresu.
Překontolujte prosím zasílací údaje a případně je opravte zasláním mailu.
Jestliže k těmto krokům nedojde požádáme zákazníka o vyjádření do 7pracovních dnů, poté předáváme záležitost rannému vymáhání pohledávek (externí firmě). Evidujeme IP adresy.


 
Korespondenční adresa pro reklamace a zasílání písemností:

David Janák
Vilová 272, 739 32, Horní Datyně

IČO: 73931802
Tel.: 725 626 276



Zákony a předpisy:
- zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání
- zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů

 
zpět
Vaše IP adresa je: 3.137.171.121
Copyright © 2024 Tuning Individual
TOPlist
Parse Time: 0.517 - Number of Queries: 311 - Query Time: 0.35248533753967