DENSO je ten pravý originál !!! Je držitelem tří patentů k unikátní výrobě originálních Iridiových zapalovacích svíček. Všechny ostatní konkurenční značky vyrábějící prakticky" kopie" této technologie se odvíjí od této konstrukce. Dopřejte svému vozidlu ORIGINÁL !!!stránky výrobce:
http://www.densoiridium.com Celá účinnost spočívá v použitém materiálu a ve velikosti elektrody.Podstatný vliv na jiskru má také tzv. "U" drážka. Důležité je aby se energie jiskry koncentrovala v co nejmenším prostoru pro maximální využití její energie.
Miniaturní velikost elektrody (0,4mm) způsobí, že jiskra je mnohem silnější, potažmo zapalovací výkon mnohem vyšší."U" drážka způsobí, že je jiskra "izolována" proti velkému rozptylu jako tomu bývalo u klasických plochých drážek.
Iridium je použito proto, že je to jediný materiál cenově dostupný, který takovouto technologii technicky umožňuje a navíc poskytuje těmto svíčkám neuvěřitelnou životnost, větší než 100 000km . Podle způsobu použití není výjimkou, že tato svíčka vydrží i přes 250 000km.
Společnost DENSO má na tyto technologie patent, společně s unikátním svařováním laserem.
Nenechte se zmást jinými výrobky nebo jejich názvy! Prodáváme pravé Denso Iridium s patentovanou "U" drážkou a velikostí elektrody 0,4mm. (jiné -větší- velikosti elektrody ať už stejného nebo jiného výrobce případně dokonce jiné materiály jako Platinum apod. mají zcela jinou kvalitu a samozřejmě i cenu)Pokud máte zájem o zaslání nabídky na Váš automobil potřebujeme znát:typ automobilu, r.v., motorizaci a výkon (např Audi A3, r.v.98 ,1.6, 70KW)Případně si jednoduše tuto položku nezávazně objednejte vložením do košíku a my Vás budeme kontaktovat s dotazem, poté Vám vytvoříme nabídku.Cena jedné svíčky se pohybuje cca od 400Kč do cca 799Kč
U těchto svíček je v některých případech, pro maximální účinnost, upravit odtrhovou hranu dle předepsaného rozměru, který Vám dodáme k objednanému zboží. Odtrhová hrana se upravuje jednoduše pomocí spárových měrek.
V případě, že si nevíte rady necháme Vám odtrh upravit již před posláním balíku za poplatek 35Kč/svíčka. (Odtrh je nutno upravit pro optimální jiskru svíčky. Toto nastavení má vliv na spotřebu, výkon atd., podle síly
jiskry se buď pomalu nebo rychleji spaluje směs, při hodně slabé se
nespaluje všechna.)____________________________________________________________________
Před padesáti miliony lety, asteroid složený téměř výhradně z drahého kovu Iridium (Ir-77) zasáhl zemi na území Mexického zálivu. Z této katastrofy vznikl kov s vlastnostmi, které jsou ideální pro výstavbu zapalovací svíčky. Použití tohoto prvku, aplikovala společnost DENSO na své patentované zapalovací svíčce a posunula funkčnost a design svíček na novou úroveň.
SROVNÁNÍ KLASICKÉ "U" ELEKTRODY S IRIDIUMU-GrooveV roce 1972 společnost DENSO zíkskala patent pro výrobu populární klasické U-Groove elektrody. Tato elektroda byl vyvinutA s cílem uspokojit poptávku po lepší zápalnosti, která je nezbytná pro zvýšení účinnosti při čištění emisí plynů a má podstatný vliv na spotřebu paliva. U-Groove svojí konstrukcí vytvoří větší plamen pro kompletní spalování a to i v případě, chudé směsi vzduch-palivovo. Konvenční, rovné plochy elektrody vytváří při hoření pravidelný plamen a tím zamezuje využití plného potenciálu jiskry.Iridium AlloyDENSO při úsilí o zdokonalení klasické "U" elektrody za honem o silnější a kvalitnější jiskru hledalo vhodnou slitinu.Vyvinuli slitinu, která je lepší než platina na tvrdosti, pevnosti a bodu tání. Nová Iridium slitina je složena převážně z Iridia a mísí se v rhodiem aby se zamezila oxidace, která způsobuje opotřebení. Iridium Alloy Pure Iridium je s bodem tání téměř 700 ° C vyšší než platina, a to tvoří největší potenciál proti opotřebení. Iridium samo o sobě je náchylné k oxidaci při teplotách nad 900 ° C, ale běžné jízdě po městě motor nikdy nedosáhuje těchto teplot. Další testování prokázalo, že samotné Iridium DENSO nesplňují náročné normy. Po testování jiných čistých kovů v kombinaci s iridiem, se ukázalo nejlepší volbou již zmiňované rhodium.
Proces svařování laseremDENSO Iridiová slitina měla všechny vlastnosti k výrobě nejlepší svíčky, ale tradiční nástroje brání DENSO od masové výroby. Vzhledem k vysokému bodu tání nebyl proces svařování dostatečně účinný aby spojij Iridium na nikl. Potřeba spojit Iridium s niklem donutilo DENSO aby vyvinulo třetí patent, 360 º proces svařování laserem.Touto technologií je těsnění spoje natolik spolehlivé, že elektrody odolávájí opotřebení i v nejhorších podmínkách spalování.video svařovacího procesu: http://www.densoiridium.com/laserwelding.php