Výprodej    Autohifi    Alarmy    Elektro    Exteriér    Interiér    Motor    Kola    Spoilery    Světla    Výfuky    Podvozek    Ostatní   

Stabilizátor napětí Pivot Raizin 88% žlutý, 3x zemnící kabel

1.580,- Kč

Přidat do košíku:

Pivot Raizin stabilizátor napětí s 3x zemnícím kabelem - žlutý

Užitečný funkční prvek pro tuning, racing, motorsport, ale-i do běžného sériového vozu včetně užitkových vozidel.

Výrobek společnosti Pivot Racing Japan
(specialista na elektroniku pro rallye, racing a tuning).

https://tuning-individual.cz/eshop//images/foto/pivot-logo-1.jpg

- pozitivní vliv na výkon a točivý moment motoru (starty, vstřikování, zapalování, žhavení, řídící jednotka a součásti)
- pozitivní vliv na start a chod motoru (větší a stabilnější energie při startu, klidnější volnoběh, preciznější chod při přechodu otáček motoru)
- výkon všech spotřebičů: autohifi (kvalitnější projev audia), osvětlení (i xenony) apod.
- nižší spotřeba paliva
- monitoring a zlepšení životnosti autobaterie
- částečně ulehčuje práci dobíjení (alternátoru)


Vysokokapacitní systém sledování a stabilizace stavu elektrické energie v automobilu.

https://tuning-individual.cz/eshop//images/foto/stabilizator-napeti-raizin-5.jpg

Jestliže máte naprosto nový vůz, byla by instalace stablizátoru napětí pouze jakýmsi vylepšením a monitoringem elektroinstalace.

U všech ostatních automobilů (zejména v tuning úpravě nebo pro motorsport) je stabilizátor napětí Raizin užitečný a funkční doplněk.

Elektroinstalace, všechny elektronické součásti a spotřebiče i včetně autobaterie postupem času ve voze "stárnou" a vykazují nedostatky, které mohou negativně ovlivňovat elektrické i elektronické prvky v automobilu.

Počínaje řídícími elektronickými systémy chodu motoru (snímání veličin, řízení vstřikování, zapalování apod.) konče výkyvy výkonu a funkcemi elektrospotřebičů ve vozidle (světlomety, audio ve voze apod.).
U mnoho starších vozů mají zásadní vliv také neodborné zásahy do elektroinstalace (nejrůznější napojování, připojování a opravy).

Vy tyto situace zjistíte až když je opravdu zásadní problém neboť originálně neexistuje takhle citlivý monitoring elektrické energie do stavu extrémního poklesu.
Jak je známo dokud souvisle nesvítí nějaká kontrolka nebo nejde nastartovat, případně něco nefunguje tak, že to funkci spotřebiče nebo celého vozu omezuje výrazně, nikdo se nic nedoví.
V tuningu a motorposrtu, ale i v běžném provoze je velkou výhodou mít stav elektrické sítě pod kontrolou a ve výborném stavu.

Příklady:

Z nějakého důvodu je v palubní síti pokles nebo výkyvy napětí (horší stav autobaterie nebo elektroinstalace, zvýšený odběr el. energie apod.).
Jednotka ovládání vstřikování paliva je poměrně citlivá na poklesy napětí a v případě, že napětí klesne pod určitou hranici funguje v režimu delších vstřikovacích impulsů aby zamezila chudé směsi ve válcích a možném poškození motoru.
Výsledkem je zvýšená spotřeba paliva, možný pokles výkonu nebo nestabilní výkon, případně projev motoru, nestabilní volnoběh apod.

Další příklad. Máte např tuning hifi aparaturu nebo pouze silnější audio ve voze. Při zvýšené intenzitě basových špiček může dojít k nedostatku el. energie, která se projevuje zkreslením zvuku a snížení výkonu aparatury, neboť výkonové špičky nedostatek energie jednoduše ořeže.
Samozřejmě znáte možná kapacitor, který slouží jako zásobára energie pro tento účel. Ovšem stabilizátor v sobě kombinuje funkci kapacitoru včetně vysokofrekvenční elektroniky, která precizněji hlídá stabilizaci napětí. Kapacitor pouze doplňuje využitím svých zásob momentální nedostatky a nedokáže zareagovat stejně rychle a citlivě.
Použití kapacitoru v kombinaci se stabilizátorem je v pořádku. Kapacitor instalujte co nejblíže napájení zesilovače, stabilizátor je vždy nejlépe na svorkách autobaterie.(hlídá vše, je pomocník autobaterie, nikoliv jen zesilovače).

Poslední příklad může být nedostatek výkonu předních světlometů nebo proces rozsvěcení xenonů.
Možná jste někdy zaznamenali, při jízdě v noci, že Vám světlomety nesvítí až tak jasně a po přidání plynu se více rozjasnily. Nebo v případě xenonů, při rozsvěcení nebo provozu jedna výbojka zhasla.
Pokud není nedostatečné ukostření nebo jiná závažná chyba v prvku xenonů nebo elektroinstalaci, je to způsobeno vysokým nárokem na start xenonů.

Stabilizátor napětí pomáhá tyto okolnosti značně vylepšit a v rámci možností zamezí těmto nedostatkům.


Základní zapojení:
    Jednoduše zapojíte hlavní vývody stabilizátoru napětí přímo na svorky autobaterie (+) a (-).
    Jednotku (krabičku) se stabilizátorem připevněte na libovolné místo např. pomocí oboustranné lepící pásky, která je součástí, aby stabilizátor nepodléhal nárazům vlivem volného pohybu.
    Součástí stabilizátoru je také sada 5x zmenících kabelů se zvýšenou vodivostí. Připojte tyto dráty na důležitá místa ukostření v motorovém prostoru a druhý konec kabeláže zpět na (-) pól svorek baterie.
    Vylepšíte tak uzemnění motoru a jeho elektrických komponent, které mohou vylepšit jeho činnost v případě, že sériové ukostření již nemá optimální vlastnosti.


Bezpečnostní prvky:
    Duální pojistky
    Vodotěsné pouzdro stabilizátoru
    Tepelně odolné pouzdro (až do 125 ° C)



Raizin stabilizátor napětí - důležitá poznámka:
Instalací tohoto výrobku dojde ke zlepšení elektrických aspektů Vašeho automobilu.
V závislosti na skutečném stavu vozu, mohou tato vylepšení mít zásadní vliv v kladném slova smyslu na výše popsané vlastnosti chodu motoru nebo el. spotřebičů ve voze. Není ovšem řečeno, že pokud je celý systém ve 100% stavu, bude znatelný výsledek roven nule.
Mnoho se zmíněného závisí na stavu autobaterie kdy i malá změna v nejnižším napětí může signalizovat problém.
Samozřejmě v našich zeměpisných šířkách, je téměř každý vůz po nějakém neodborném zásahu do elektroinstalace, což má také negativní vliv na elektroinstalaci a její funkčnost = další důvod proč instalovat stabilizátor napětí.
A v posledním případě, přirozené stáří, tzn. například nedostatečné ukostření, zoxidované kontakty, nekvalitní přenos energie v konektorech apod.
Tyto nedostatky mohou být tak malé, že o nich majitel vozu nemá informaci, ovšem mohou mít vysoký vliv na negativní vlivy provozu celého automobilu.

 https://tuning-individual.cz/eshop//images/foto/raizin-yelow.jpg

https://tuning-individual.cz/eshop//images/foto/raizin-yelow-1.jpg

https://tuning-individual.cz/eshop//images/foto/raizin-motage.jpg

https://tuning-individual.cz/eshop//images/foto/raizin-montage-1.jpg

Ilustrační video montáže:




  • Kód: PH-MPR-VS-02



Vaše IP adresa je: 3.138.141.202
Copyright © 2024 Tuning Individual
TOPlist
Parse Time: 0.635 - Number of Queries: 412 - Query Time: 0.41044681884766