Syntetický převodový olej s použitím nejnovější nanotechnologie pro maximální ochranu, snížení třecích sil a ztrát výkonu. Plně syntetické základové oleje v kombinaci s aditivací nanočásticemi velmi výrazně redukují vnitřní tření a ztráty výkonu.
Nejlepší volba pro závodní aplikace - pro velké namáhání, extrémní dlouhotrvající zátěže, velké přenosy síly a kroutícího momentu. Pro synchronní i sekvenční převodovky, dog-box a bezuzávěrové diferenciály.
* Ideální viskozita pro lehký chod umožňuje rychlé řazení také při nízkých teplotách.
* Efektivní a komplexní mazání ihned od začátku zatížení.
* Výborná oxidační a teplotní stabilita.
* Silný mazací film pro maximální ochranu součástí.
* Výrazná redukce tření, teplot, opotřebení a snížení ztrát výkonu v převodovém ústrojí.
* Efektivní řešení problémů převodovek vysoce výkonných závodních automobilů.
• API GL4, API GL5, API MT-1, MIL-PRF-2105E
• ZF TE-ML-05B, ZF TE-ML-07A, ZF TE-ML-12B, ZF-TE-ML-16F
• ZF TE-ML-17B
TYPICAL CHARACTERISTICS:
SAE Viscosity Grade ... 75w140
Specific Gravity @ 15°C ... 0.874
Kinematic Viscosity @ 100°C ... >24.0cSt
Kinematic Viscosity @ 40°C ... n/a
Viscosity Index ... n/a
Pour Point °C ... n/a
Brookfield Viscosity @-40°C ... 149, 000 mPas
Millers Oils vyrábí novou generaci extrémně výkonných převodových olejů pro závodní využití a motorsport s použitím nanotechnologie - aditivace anorganickými fullereny.
Představte si, že jste do oleje přidali miliardy malých ložiskových kuliček. Při velmi vysokém zatížení se tyto miniaturní částečky deformují a získávají tvar malých válečků, které zpevňují olejové molekuly. Tím dochází ke zvýšení zátěžové odolnosti převodového oleje, k mnohem nižšímu tření a k razantní redukci zahřívání oleje a opotřebení mechanických částí.
Tato nová technologie dodá převodovce znatelně lepší výkon než doposud používané oleje, které používají konveční mazací média jako jsou molybden bisulfid nebo PTFE (teflon). Další předností je možnost použití oleje do synchronních převodovek, kde není vhodné používat výše zmíněné lubrikanty.
Testy prokázaly snížení tření nejméně o 25% v porovnání s oleji obsahujícími molybden bisulfid nebo PTFE. Pro závodní nasazení znamená snížení tření zejména snížení ztrát výkonu, které jsou největší právě v převodovém ústrojí.
Převodové oleje s nanotechnoligií získaly v roce 2009 prestižní ocenění "Most Innovative New Motorsport Product" na World Motorsport Symposium v Oxfordu.