Fuel management unit (FMU) - vyrobeno pro vícebodové vstřikování.
Jednoduchá montáž. Zvyšuje výkon.
Výborná a jednoduchá pomůcka při přestavbách atmosférických motorů na přeplňované např. pomocí turbokitů apod.Řízený podtlakem udržuje přednastavený poměr paliva a vzduchu bez zásahu do ŘJ vozu. (samozřejmě se nejedná o superpřesné řešení, ale levný a jednoduchý prostředek jak udržet optimální poměr paliva a vzduchu při této přestavbě atmosférického motoru.) Jestliže navyšujete tlak paliva u turbomotoru použijte některý z ostatních námi nabízených FPR.FMU je připojeno k originálnímu regulátoru tlaku paliva na zpáteční benzínovou hadici do nádrže. FMU zvyšuje benzínový tlak proporcionálně k plnícímu tlaku (až do hranice potenciálu palivové pumpy). Standardní poměr FMU je 3:1. FMU funguje ve většíně případů se seriovými vstřikovačemi a vytváří poměr vzduchu paliva (A/F ratio) od 10,8:1 do 11,5:1.
Elektrická benzínová pumpa obstarává palivové soustavě potřebný tlak, ten je omezen továrním regulátorem většinou na cca 3bary. S regulátory tlaku paliva je možné na Vašem voze variabilně seřizovat nebo navyšovat benzinový tlak a měnit tak poměr A/F (palivo/vzduch). Například vhodný při chipování nebo ke zvyšování výkonu. Vužití převážně v turbomotorech při zyšování tlaku turba, kdy motor už nemá potřebné množství paliva. Použití je možné také v atmosférických motorech k lepšímu rozprachu paliva z trysek a potažmo lepšímu hoření palivové směsi tzn. kladný vliv na nárůst výkonu. Jestliže chcete zajistit montáž v Ostravě nebo máte jakékoliv dotazy neváhejte se doptat!